Event info
Vrijdag 27 december 2024
Op vrijdag 27 december staat de eerste editie van de Utrecht Night Walk op het programma. Op deze pagina vind je in onderstaande volgorde informatie over:
- Het programma
- De route
- Wandelkaarten
- Startwaves
- Bereikbaarheid
Let op! Deze pagina is onder voorbehoud van wijzigingen.
Goed voorbereid
- Trek stevige (wandel)schoenen aan
- Bekijk vooraf het weerbericht en pas je kleding hierop aan
- Bekijk vooraf de bereikbaarheid van de start- en finishlocatie. Houd hier rekening mee tijdens het plannen van jouw reis.
programma
Tijd | Activiteit | Locatie |
17.00 – 17.15 uur | Start Family Walk (3,5 km) – Wave 1 | Mariaplaats, Utrecht |
17.15 – 17.30 uur | Start Family Walk (3,5 km) – Wave 2 | Mariaplaats, Utrecht |
17.30 – 17.45 uur | Start 12 km – Wave 1 | Mariaplaats, Utrecht |
17.45 – 18.00 uur | Start 12 km – Wave 2 | Mariaplaats, Utrecht |
18.00 – 18.15 uur | Start 12 km – Wave 3 | Mariaplaats, Utrecht |
18.15 – 18.30 uur | Start 7 km – Wave 1 | Mariaplaats, Utrecht |
18.30 – 18.45 uur | Start 7 km – Wave 1 | Mariaplaats, Utrecht |
18.45 – 19.00 uur | Start 7 km – Wave 3 | Mariaplaats, Utrecht |
23.00 uur | Sluiting finish Utrecht Night Walk | Mariaplaats, Utrecht |
Welke afstanden kan ik wandelen?
Tijdens de Utrecht Night Walk kun je kiezen voor drie verschillende afstanden: de Family Walk (3,5 km), de korte route van 7 km of de lange route van 12 km.
Op de dag zelf kun je er nog voor kiezen om de andere afstand te wandelen, dit hoef je dan niet door te geven aan de organisatie.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Utrecht Night Walk – Algemene voorwaarden – Individueel – 2024
Utrecht Night Walk – Algemene voorwaarden – Groepen – 2024
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Het is niet mogelijk om jouw inschrijven te annuleren. Hiervoor verwijzen we je graag naar de algemene voorwaarden.
Wel is het mogelijk om jouw inschrijving over te dragen naar een andere deelnemer. Er worden €3,- administratiekosten gerekend voor het overdragen van de wandelkaart, deze dient de koper van de wandelkaart te betalen om de wandelkaart op naam te zetten. De financiële verrekening is op eigen initiatief van de deelnemer.
Ontvang ik een bevestiging nadat ik de inschrijving heb voltooid?
Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail. Zorg er dus voor dat jouw e-mailadres correct is ingevoerd. Controleer ook je spambox als je de e-mail niet binnen 30 minuten hebt ontvangen. Indien hij ook daar niet staat, neem dan contact met ons op.
Hoe reis ik naar de start en finish locatie?
De start en finish locatie bevindt zich op de Mariaplaats in Utrecht. We adviseren deelnemers zoveel mogelijk met het openbaar vervoer te reizen. In aanloop naar het evenement zal de informatie over de bereikbaarheid worden aangevuld.
Wanneer is de Utrecht Night Walk?
De Utrecht Night Walk vindt plaats op vrijdag 27 december 2024.
Waar bevindt zich het evenemententerrein?
De start- en finish locatie van de Utrecht Night Walk bevindt zich op de Mariaplaats in Utrecht.
Worden er foto’s gemaakt?
Er zijn fotografen van de organisatie om de sfeer onderweg en op het evenemententerrein vast te leggen. Na afloop van de ochtend vind je de foto’s op onze Facebookpagina.
Waar zijn de gevonden voorwerpen?
We verzamelen alle gevonden voorwerpen bij de start- en finish locatie. Neem contact met ons op als jouw spullen hier niet liggen. Na afloop van het evenement hebben wij zicht op alle gevonden voorwerpen.
Wat is het goede doel van de Utrecht Night Walk?
Het goede doel is Het Vergeten Kind. Samen wandelen we voor duizenden kinderen die niet meer thuis kunnen wonen omdat het daar niet veilig voor hen is. Wil je meer weten over het goede doel? Kijk dan op deze pagina.
Mag ik samen met mijn hond mee wandelen?
Honden zijn, indien aangelijnd, welkom tijdens de Utrecht Night Walk. Houd er rekening mee dat honden niet bij alle locaties welkom zijn.
Waar kan ik mijn inschrijving wijzigen?
Je kunt jouw inschrijving wijzigen via het dashboard. Wil je een andere afstand lopen? Dit hoef je niet door te geven aan de organisatie.
Hoe laat kan ik starten?
De start zal plaatsvinden in waves. Je kunt tijdens het inschrijven zelf kiezen in welke startwave je wilt starten.
Startwave wijzigen
Wil je wijzigen van startwave, dan kun je dit zelf aanpassen in jouw dashboard, mits de gewenste wave nog niet is uitverkocht.
Zijn er verzorgingsposten onderweg?
We zorgen ervoor dat je optimaal kunt genieten tijdens de tocht. Op de verschillende routes vind je verzorgingsposten waar je even rustig bij kunt komen en je energieniveau een boost kunt geven.
Krijg ik een wandelkaart?
Ja, je ontvangt een wandelkaart op vertoon van het digitale startnummer die je in de week voorafgaand hebt ontvangen per e-mail. Je kunt deze op vrijdag 27 december ophalen bij de startnummertent bij de start locatie. De handige wandelkaart is voorzien van een QR code naar de online routekaart. Daarnaast wordt de kaart op de route afgestempeld.
Onderweg zijn er stempelposten die moeten worden aangedaan om de wandelkaart te laten afstempelen. Onderstaande posten functioneren tevens als verzorgingspost.
De stempelposten worden op een later moment bekend gemaakt.